Monday, September 21, 2009

F.R.I.M


23 Aug 2009~ 同幾個老友去FRIM~ 我自己都係第一次嚟。

先上山玩山水~

啲水好鬼凍~


啲小朋友好開心~




小朋友玩到唔肯走。

吃完嘢,開始行 Rover Track~

here we go~

原嚟都幾遠吓 :(

都唔知自己行左幾遠~

佢哋話 canopy walkway 好好玩同好覩喎!

要再行!! 平時冇work out真係唔好懶叻~ 我行到開始有哋暈 :(


行到半行見到好大一條"火車蟲"

終于到左canopy walkway!!

我到呢度先發現俾人厄左上嚟!!!!!

FL~

我真係覺得好唔安全!! 我唔會試第二次 :P

冇咩嘢好睇! 都係樹 :P



只可以承受8個人嘅重量~




終手行完~ 好彩冇事發生 :P

No comments: